czwartek, 11 maja 2023

dziekuje

 



Wiele pytań spowija mą dusze Panie...
Wiele pragnień szarpie moim ciałem….
Wiele obaw w moim sercu drzemie….
Lecz nic bez Ciebie mój Boże nie istnieje….
Dziś pragnę dziękować….
Za życie moje i wszystkich, których mi dałeś….
Za wiarę nadzieje i miłość,
którą wlałeś w te brudne naczynie….
Dziękuje Ci Boże za rodzinę …
Tą którą mi dałeś …
Za mamę i tatę ….
wybacz że tak często ich ranię….
Pragnę również podziękować za tych,
 których pozwoliłeś mi odnaleźć….
Za Matkę i Przemka….
Za ich rodzinę i życie….
Dziękuje za brata…
widzę jak wiele mu dałeś…
Widzę jak bardzo go ukochałeś….
Dziękuje Ci za to…
Dziękuje również za Ojca….
Wybacz, że jeszcze nie dorosłam,
 aby ich w pełni kochać….
Dziękuje ci Boże, że czuwasz nad nimi!

Dziękuję za wszystko co im uczyniłeś….
Może kiedyś i Oni Ci podziękują…..
Prowadź ich i opiekuj się nimi kiedy ja jestem daleko…
Dziękuje Ci Panie za wszystkie cuda jakie uczyniłeś!

Dziękuję Ci Miriam, że przytulasz ich do swojego serca….
Dziękuje Ci, że towarzysz im w tych trudach….

Dziękuje Ci, że wyrwałaś mnie z niewoli nienawiści….
Dziękuje Ci Miriam, że zawsze jesteś ze mną…..

Dziękuje Wam wszystkim ….
Aniołowie, święci Patronowie…
I wam duszą w czyśćcu cierpiącym…
Za ciągłe wstawianie się za mną………....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz